zz-standards02.04.01

2.4 Differenzierung

An der Sache orientierter Unterricht ist auf Gemeinsamkeit und Vielfalt angelegt: gemeinsame Lern- und Verstehensprozesse, verbunden mit inhaltlichen Varianten, unterschiedlichen Zugängen und Methoden. Das systematische Fortschreiten bemisst sich an der aufsteigenden fachlichen Progression in individueller Abstufung. Für erfahrungsorientiertes Lernen (Erlebnis, Anschauung, Anwendung) ist eine Vielfalt der Zugänge und Möglichkeiten konstitutiv. Üben, Wiederholen, Festigen geschieht an Aufgaben, die den individuellen Möglichkeiten und Lernständen gerecht werden.
standards

Ähnliche Beiträge

Rückmeldungen

Ihre E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert

  1. Get 450+ Extra Daily Visitors and 3X Your Profits

    “How can I get more traffic to my site?”
    People ask me this question all the time.
    Truth be told, ranking on Google is getting *harder*,
    because everyone and their grandma is targeting
    the same keywords.
    My friend George and his team just released a new
    SEO WordPress plugin that fixes this problem.
    It ranks your site higher in Google, without you
    creating more content or building backlinks.

    Check it out here ==> https://bit.ly/39swbCx

  2. Here’s How TOP 1% Of Marketers Make Profits

    Hey,

    Did you know… that Online Learning is the quickest growing market in the education industry with a whopping 900% growth rate since 2000?

    You’ve already left a lot of money on the table (and are leaving even more with each passing day) if you haven’t tapped into this market.

    Click here to see how the TOP MARKETERS are doing it. https://bit.ly/Generate_Income